Magazinul Zurli
IMG-LOGO

Termeni si Conditii

TERMENI SI CONDITII

DE UTILIZARE A WEBSITE-ULUI

www.magazinulzurli.ro

 

Serviciul www.magazinulzurli.ro va este oferit de COMPANIA DE EVENIMENTE ZURLI S.R.L. (denumita in continuare “Societatea”, „Prestatorul” sau “Vanzatorul”), avand sediul in Bucuresti, Intr. Tudor Stefan, Nr. 57, Sector 1, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr.: J40/5236/2009, avand CUI: RO25472246.

I. Definitii

Pentru o interpretare adecvata a Termenilor si Conditiilor de utilizare a website-ului www.magazinulzurli.ro, precum si a drepturilor si obligatiilor care decurg din acceptarea acestora, urmatorii termeni vor avea intelesurile de mai jos:

•          Prestatorul/ Vanzatorul – societatea Compania de evenimente Zurli S.R.L., avand datele de identificare de mai sus;

•          Website sau Site - site-ul www.magazinulzurli.ro, detinut de Prestator si la nivelul caruia sunt prezentate diverse Produse apartinand Vanzatorului, in scopul comercializarii acestora;

•          Produse - Produse puse la dispozitia Cumparatorului de catre Vanzator prin intermediul Site-ului, apartinand urmatoarelor categorii: mesaje video aniversare, jucarii, carti, CD-uri, imbracaminte, accesorii etc.;

•          Serviciu - serviciul de comert electronic condus exclusiv pe portiunile publice disponibile ale Site-ului, in sensul acordarii posibilitatii Clientului sa contracteze Produse folosind mijloace exclusiv electronice, incluzand si alte mijloace de comunicare la distanta (i.e. telefonic, e-mail etc.);

•          Cumparator / Utilizator/ Client - orice utilizator, persoana fizica sau juridica, care acceseaza Site-ul, interactioneaza cu acesta sau lanseaza o comanda de Produse prin intermediul sau;

•          Consumator – orice persoana fizica care contracteaza serviciile puse la dispozitie prin intermediul www.magazinulzurli.ro de catre Societate si careia ii sunt aplicabile prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii. In cazul in care serviciile vor fi contractate de catre persoane juridice, vor deveni aplicabile dispozitiile in materia relatiei intre profesionisti;

•          Oferta - oferta de Produse acordate la preturi speciale promotionale, practicata la un moment dat de Vanzator pe website-ul sus prezentat;

•          Continut are urmatoarele definitii:

-   toate informatiile de pe website-ul www.magazinulzurli.ro care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament numeric;

 -   continutul oricarui buletin informativ sau e-mail trimis Utilizatorilor sau Clientilor sai de catre Prestator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil, agreat cu acestia;

 -     orice informatie transmisa prin orice mijloc de comunicare de catre un angajat al Vanzatorului catre Utilizator sau Client, conform informatiilor de contactare, specificate de catre acesta din urma;

 - informatii legate de produsele/ serviciile si/sau preturile practicate de Prestator intr-o anumita perioada de referinta;

-    date referitore la Vanzator.

•          Cosul de cumparaturi – sectiune care permite Cumparatorului/Utilizatorului sa adauge in cos Produse pe care doreste sa le achizitioneze la momentul adaugarii efective a acestora in cos sau la un moment ulterior;

•          Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului, intentia sa de a achizitiona Produsele prezentate pe acesta, achizitionare neconditionata de crearea unui cont de utilizator. Din momentul acceptarii exprese a comenzii de catre Vanzator si receptionarii acceptarii comenzii de catre Cumparator, intre parti se incheie un contract generator de drepturi si obligatii, astfel cum acestea sunt definite in prezentul Document;

•           Cont de utilizator – interfata a Website-ului dedicata Utilizatorului/ Clientului, in care acesta poate vizualiza informatii referitoare la: datele sale, furnizate in contextul crearii contului, la comenzile efectuate, respectiv la adresele de livrare si facturare, prevazut pentru o mai buna gestionare a actiunilor realizate de acesta pe Site;

•          Campanie – actiunea de a expune in scop comercial un numar finit de Produse avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre Prestator;

•          Contract/ Contract la distanta – conform definitiei cuprinse in OUG nr. 34 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, astfel cum aceasta a transpus Directiva 2011/83/UE privind drepturile consumatorilor, contractul la distanta reprezinta orice contract incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari sau de prestare de servicii la distanta organizat fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanta, pana la si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul;

•          Intrebare – formula de adresare catre Vanzator cu scopul de a obtine informatii despre Produsele comercializate prin intermediul Website-ului. Astfel de intrebari sunt transmite, in genere, prin intermediul Formularului de Contact disponibil pe Site, respectiv prin efectuarea de apeluri telefonice catre Vanzator;

•          Raspuns – informatie scrisa/ verbala care este transmisa Utilizatorului/Cumparatorului care a adresat o Intrebare prin intermediul Site-ului/ telefonic;

•          Document – prezentele Termeni si Conditii;

•          Comunicari Comerciale – orice tip de mesaj trimis de Vanzator (cum ar fi: via e-mail/SMS/telefonic etc.) continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ati achizitionat de pe Website, informatii cu privire la oferte sau promotii, informatii referitoare la Produsele adaugate in sectiunea “ Cosul de cumparaturi” si alte comunicari comerciale cum ar fi cercetari de piata si sondaje de opinie etc.;

•           Review – modalitate de exprimare a opiniei Cumparatorului, sub forma unei recenzii, asupra unor categorii de Produse comercializate de Vanzator pe Website si comandate de acesta;

•          Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea de Produse catre Cumparator;

•      Garantie comerciala – potrivit dispozitiilor OUG nr. 34/2014, garantia comerciala este reprezentata de orice angajament din partea profesionistului (i.e. a Vanzatorului) sau a unui producator fata de consumator, in plus fata de obligatiile legale prevazute in Legea nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, referitoare la garantia legala de conformitate, de a rambursa pretul platit sau de a inlocui, a repara sau a intretine produsele in orice mod, in cazul in care acestea nu corespund specificatiilor sau oricarei altei cerinte din declaratia privind garantia sau din publicitatea relevanta disponibila in momentul sau inaintea incheierii contractului, cerinta care nu este legata de conformitate;

•          Garantie legala de conformitate - protectia juridica a consumatorului rezultata prin efectul legii in raport cu lipsa de conformitate, reprezentand obligatia legala a Vanzatorului fata de consumator ca, fara solicitarea unor costuri suplimentare, sa aduca produsul la conformitate, incluzand restituirea pretului platit de consumator, repararea sau inlocuirea produsului, daca acesta nu corespunde conditiilor enuntate in declaratiile referitoare la garantie sau in publicitatea aferenta;

•          Date cu caracter peronal - orice informatie privind o persoana fizica identificata sau identificabila (“persoana vizata”). Acestea se pot referi la: nume si prenume, adresa de domiciliu/ resedinta, adresa de e-mail, numarul de telefon, date cont bancar etc.;

•          Operator de date cu caracter personal – inseamna persoana fizica sau juridica, autoritatea publica, agentia sau alt organism care, singur sau impreuna cu altele, stabileste scopurile si mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal. In sensul prezentului Document, calitatea de operatori de date independenti este detinuta de Vanzator;

•          Consimtamant - inseamna orice manifestare de vointa libera, specifica, informata si lipsita de ambiguitate a persoanei vizate prin care aceasta accepta, printr-o, declaratie sau printr-o actiune fara echivoc, ca datele cu caracter personal care o privesc sa fie prelucrate;

•          Prelucrare de date - orice operatiune/set de operatiuni asupra datelor cu caracter personal (cu sau fara utilizarea de mijloace automatizate), respectiv colectarea, inregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea, modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, divulgarea, diseminarea, punerea la dispozitie, alinierea, combinarea, restrictionarea, stergerea, distrugerea etc. (reprezentand orice fel de operatiune in legatura cu datele personale).

II. Politica generala

1.      Serviciul

Acest Document stabileste Termenii si Conditiile de utilizare ale Site-ului/Continutului de catre Utilizator sau Cumparator, in cazul in care acesta nu dispune de un alt acord de utilizare valid, incheiat intre COMPANIA DE EVENIMENT ZURLI S.R.L. si acesta.

Va rugam sa parcurgeti cu atentie acest Document pentru a preintampina eventuale consecinte nedorite/ neplacute, ce pot fi apreciate de dumneavoastra ca avand un impact negativ asupra datelor si/sau informatiilor furnizate Vanzatorului si care pot decurge din utilizarea Site-ului, prin efectuarea diverselor operatiuni in raport cu acesta (vizitare, completare formulare, plasare de comenzi etc.).

1.1. Folosirea, inclusiv, dar nelimitandu-se la accesarea, vizitarea si vizualizarea, Continutului/Serviciului implica aderarea Utilizatorului/ Cumparatorului la prezentele Termeni si Conditii, in afara situatiei in care Continutul respectiv nu are conditii de folosire distinct formulate. Furnizarea Produselor va incepe imediat dupa indeplinirea tuturor formalitatilor de inregistrare cerute. Optand pentru plasarea unei Comenzi, Utilizatorul/ Cumparatorul se obliga sa furnizeze corect numele, adresa, numarul de telefon, adresa de e-mail si alte informatii necesare in vederea operarii Comenzilor plasate. Cumparatorul se obliga sa monitorizeze permanent Termenii si Conditiile care pot fi actualizate, modificate si completate de Vanzator, fara o notificare prealabila in acest sens. In cazul unor neintelegeri, se aplica Termenii si Conditiile valabile la momentul plasarii Comenzii si notificarii Cumparatorului in scris de catre Vanzator.

1.2.  Accesul la serviciu se realizeaza prin accesarea Site-ului public www.magazinulzurli.ro, respectiv prin efectuarea de apeluri telefonice la numerele indicate pe Website. Pe acest Site sunt publicate si promovate Produse oferite de Vanzator. In cazul in care Vanzatorul decide sa afiseze o serie de Oferte, Produsele oferite pot fi cumparate la un pret special promotional de catre Utilizator/Cumparator, prin intermediul Site-ului, in limita stocului disponibil si a perioadei de valabilitate a Ofertelor. Daca plasati o Comanda de Produse pe Website sunteti responsabil pentru toate actiunile care decurg din plasarea acesteia. Informatiile pe care le transmiteti in contextul plasarii unei Comenzi trebuie sa fie corecte, reale si complete.

1.3. Prin folosirea Site-ului/Continutului/Serviciului, Utilizatorul sau Cumparatorul este singurul responsabil pentru toate activitatile care decurg din utilizarea acestuia. De asemenea, acesta raspunde pentru orice daune materiale, intelectuale, electronice sau de orice alta natura produse Site-ului/ Continutului/ Serviciului, Vanzatorului sau oricarui tert cu care Vanzatorul are incheiate parteneriate contractuale, in conformitate cu legislatia nationala in vigoare.

1.4. Sectiunile YouTube, Facebook, Instagram care sunt prezente in cadrul Website-ului asigura o redirectionare catre paginile aferente, administrate si operate de catre Societate. Actiunile intreprinse in cadrul website-urilor catre care va fi redirectionat Utilizatorul prin accesarea link-urilor disponibile pe www.magazniulzurli.ro sunt supuse politicilor si prevederilor Termenilor si Conditiilor descrise in cadrul website-ulrilor respective.

1.5. In cazul in care Utilizatorul/ Cumparatorul nu este de acord si/sau nu accepta si/sau isi revoca acceptul dat pentru prezentul Document, acesta renunta la: accesul la Continut, Serviciu, alte Servicii/Produse oferite de Vanzator prin intermediul Site-ului, respectiv la primirea buletinelor informative si/sau comunicarilor din partea Prestatorului de orice natura (electronic, telefonic etc.) daca Utilizatorul si-a exprimat in mod valabil consimtamantul cu privire la primirea de comunicari comerciale si de marketing din partea Vanzatorului, fara nicio garantie ulterioara din partea Vanzatorului.

1.6. Cumparatorul / Utilizatorul poate reveni in orice moment asupra deciziei sale de a fi de acord si/sau a accepta Documentul, sub forma in care acesta va fi disponibil in acel moment.

1.7. Pentru a-si exercita dreptul prevazut la art. 1.5, acesta poate sa contacteze Vanzatorul prin transmiterea unui e-mail pe adresa magazin@zurli.ro cu precizarea motivelor si/sau solicitarilor de realizare a modificarilor intervenite.

1.8. Cumparatorul nu poate sa revoce acordul exprimat in favoarea Documentului pe perioada derularii unui Contract sau pana in momentul in care acesta nu va achita contravaloarea tuturor Contractelor neonorate fata de Vanzator.

1.9. In cazul in care Cumparatorul a achitat contravaloarea tuturor Contractelor neonorate fata de Prestator si isi revoca acordul exprimat in favoarea Documentului pe perioada derularii unei Comenzi, Vanzatorul va anula Comanda acestuia fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.

1.10. Utilizatorul/ Cumparatorul, in conformitate cu dispozitiile legale privind protectia datelor cu caracter personal, are dreptul de a solicita stergerea datelor sale personale prelucrate in scop comercial de catre Prestator, iar in acest sens poate formula o solicitarea scrisa pe care o va trimite la adresa de e-mail: magazin@zurli.ro

1.11. In situatia in care Utilizatorul/ Cumparatorul nu doreste sa mai primeasca newslettere/alerte si/sau comunicari efectuate in scop de marketing si publicitate/promotional prin intermediul oricarui canal de comunicare (electronic, telefonic etc.), acesta poate efectua solicitarea de dezabonare disponibila in cuprinsul oricarei comunicari transmise via e-mail sau prin trimiterea unei solicitari scrise pe adresa: magazin@zurli.ro.

2.      Continutul

2.1. Tot Continutul, incluzand dar nelimitandu-se la: imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site sunt proprietatea intelectuala a COMPANIEI DE EVENIMENTE SURLI S.R.L., caz in care Continutul poate fi urmat de titlul de proprietate original si/sau de orice alta nota ceruta de proprietarul de drept al respectivului Continut, pentru care Prestatorul detine licenta de utilizare si/sau publicare.

2.2. Utilizatorului/ Cumparatorului nu ii este permisa: copierea, transferul, modificarea si/sau alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui continut in orice alt context decat cel original intentionat de Vanzator, includerea oricarui continut in afara Siteului www.magazinulzurli.ro, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al Prestatorului asupra Continutului, precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea Continutului, decat cu acordul expres, obtinut cu titlu prealabil in scris, al Prestatorului.

2.3. Orice Continut la care Utilizatorul sau Cumparatorul are si/sau obtine acces prin orice mijloc se afla sub incidenta Documentului in cazul in care continutul nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre Prestator si acesta.

2.4. In cazul in care Prestatorul confera Utilizatorului sau Cumparatorului dreptul de a utiliza sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un anumit Continut, la care Utilizatorul/ Cumparatorul are sau obtine acces in urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor Continuturi definite in acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestor Continuturi pe Site sau a perioadei definite in acord, conform conditiilor definite in acesta, in cazul in care acestea exista si nu reprezinta un angajament contractual din partea Vanzatorului pentru respectivul Utilizator/Cumparator sau oricare alt tert care are/obtine acces la acest continut transferat, prin orice mijloc si care ar putea fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma acestui Continut, in timpul sau dupa expirarea acordului de utilizare.

2.5. Niciun Continut transmis catre Utilizator sau Cumparator, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic etc.) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea Vanzatorului si/sau al angajatului acestuia care a mijlocit transferul de continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul Continut.

2.6. Orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin Document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista, este interzisa.

2.7. Utilizatorul sau Cumparatorul raspunde pentru orice daune intelectuale produse Site-ului, Continutului, sau oricarui tert cu care Prestatorul are incheiate contracte, in conformitate cu legislatia nationala in vigoare.

3.      Contact

3.1. COMPANIA DE EVENIMENTE ZURLI publica pe Site datele complete si corecte de identificare si contactare a sa de catre Cumparator/ Utilizator.

3.2. Prin utilizarea formularului de contact, respectiv a altor formulare disponibile pe Site sau al Serviciului prezent pe Site, Utilizatorul sau Cumparatorul permite Prestatorului sa il contacteze prin orice mijloc disponibil, incluzand si mijloace electronice.

3.3. Completarea partiala sau integrala a formularului de contact/ altor formulare de pe Website si trimiterea acestuia/ acestora catre Vanzator nu reprezinta in niciun fel un angajament din partea acestuia din urma de a contacta Utilizatorul sau Cumparatorul. Cu toate acestea, in contextul comandarii de Produse pentru care sunt encesare specificatii aditionale (spre exemplu, continutul media cu personaje Zurli etc.), Vanzatorul va incerca sa solicite detaliile intr-o prima etapa prin e-mail, iar daca nu se va raspunde, contactandu-va telefonic intr-un timp rezonabil, anterior livrarii Produselor comandate.

3.4. Accesarea Website-ului, folosirea informatiilor prezentate in cadrul acestuia, vizitarea paginilor sau trimiterea de e-mail-uri, efectuarea de apeluri telefonice sau trimiterea de notificari adresate Vanzatorului se realizeaza in mod electronic, telefonic, sau orice alt mod de comunicare disponibil Utilizatorului/ Cumparatorului si Vanzatorului, considerandu-se, astfel, ca acesta consimte la primirea notificarilor din partea Vanzatorului in modalitate electronica si/sau telefonica, incluzand si comunicari prin e-mail.

3.5. COMPANIA DE EVENIMENTE ZURLI S.R.L. isi rezerva dreptul de a nu raspunde tuturor solicitarilor de orice natura, primite prin orice mijloc de comunicare, daca acestea nu sunt considerate justificate/ rezonabile.

3.6. Utilizatorul/ Cumparatorul declara expres ca datele de contact furnizate ii apartin (adresa de e-mail, numar de telefon, adresa de livrare, nume si prenume) si ca vor putea fi folosite de catre Prestator in comunicarile acestora cu Utilizatorul/Cumparatorul.

4.      Politica de vanzare online

4.1. Accesul pe Website, in vederea efectuarii unei Comenzii, ii este permis oricarei persoane fizice sau juridice, fara a fi necesara crearea unui cont de utilizator in acest sens.

4.2. Pentru a i se permite accesul la Produse, Utilizatorul va trebui sa accepte prevederile Documentului.

4.3. Pentru motive justificate, Societatea isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul persoanelor in vederea efectuarii unei Comenzi in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii sale manifestata in raport cu  Site-ul, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel Societatea. In oricare dintre aceste cazuri, persoanele interesate se pot adresa direct catre Vanzator la adresa de e-mail si/sau numerele de telefon comunicate oficial pe Website pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea acestor masuri.

4.4. Prestatorul poate refuza o Comanda in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara a exista obligatii intre parti si fara ca o parte sa poata pretinde daune, pentru urmatoarele situatii:

•          Furnizarea de date incomplete sau incorecte de catre Cumparator;

•          Activitatea Cumparatorului poate produce daune Site-ului www.magazinulzurli.ro si /sau Partenerilor sai;

•          Cumparatorul foloseste Serviciul intr-un mod neconform uzantelor si bunei - credinte sau isi exercita drepturile in scopul de a vatama sau pagubi Prestatorul intr-un mod excesiv si nerezonabil, cu rea-credinta;

•          Livrari consecutiv esuate din culpa Cumparatorului.

4.5. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.

4.6. Toate tarifele aferente Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in LEI (RON) si includ Taxa pe Valoarea Adaugata (T.V.A.) in valoare de 19%, respectiv 5%, in functie de tipul de Produs comandat.

4.7. In cazul platilor efectuate online, Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Client, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru astfel de actiuni apartine numai Clientului.

4.8. Platile efectuate in modlitatea online vor fi efectuate prin intermediul partenerului nostru privind procesarea platilor, NETOPIA PAYMENTS SRL, cu sediul in Bucuresti, Bd. Dimitrie Pompei, Nr. 9–9A, Cladirea Nr. 24, Etaj 4, Sector 2, avand CUI: RO15565496, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/9170/2003. In anumite cazuri, in functie de setarile de securitate ale contului si cardului bancar, Cumparatorul va trebui sa introduca o parola generata prin sistemul 3D Secure.

4.9. Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata ale Produselor sunt specificate in fiecare Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura fiscala pentru Serviciile contractate, obligatia Cumparatorului fiind aceea de a furniza toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

4.10. Prin trimiterea Comenzii, Cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic prin intermediul postei electronice, la adresa de e-mail mentionata la momentul solicitarii Serviciului.

4.11. In cazul in care primirea facturilor intarzie mai mult de 72 de ore, Cumparatorul poate sesiza acest aspect la adresa de e-mail: magazin@zurli.ro. 

4.12. Datele cardului de plata al Clientului nu vor fi accesibile Societatii si nici nu vor fi stocate de catre aceasta.

4.13. Prestatorul poate publica pe Site informatii despre Produse si/sau promotii practicate de acesta intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.

4.14. Toate informatiile folosite pentru descrierea Produselor/Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice/ dinamice/ prezentari multimedia etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Prestatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

4.15. Prin plasarea unei comenzi, datele Cumparatorului vor fi supuse unor procese de prelucrare. Aceste date vor fi folosite excusiv in relatia dintre Vanzator si Cumparator pentru inregistrarea, procesarea si prelucrarea comenzii, dar si pentru solutionarea reclamatiilor ulterioare si furnizarea de informatii necesare in legatura cu Produsele/ Comenzile plasate. Acestor prelucrari de date efectuate de Societate le sunt aplicabile prevederile Politicii de Confidentialitate de pe Website-ul www.magazinulzurli.ro.

4.16. Prestatorul poate limita capacitatea de achizionare a unor Produse sau Servicii disponibile pe Site la un moment dat, unuia sau mai multor Cumparatori, pe motive intemeiate.

4.17. In cazul in care Cumparatorul face o precomanda, in situatia in care un Produs nu este pe stoc, acesta intelege ca Vanzatorul poate livra Produsul cand il va avea din nou pe stoc.

 

5.      Valabilitatea ofertelor

5.1. Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica preturile practicate pentru Produsele disponibile pe Site fara notificarea in prealabil a Utilizatorului sau Cumparatorului. Cu toate astea, pretul afisat pe Site la momentul inregistrarii comenzii nu se va modifica, acesta fiind unul ferm.

5.2. Pretul de achizitie al Produselor este cel din momentul efectuarii comenzii, in limita stocului disponibil si/sau al perioadei promotionale, in cazul in care aceasta este definita, iar Produsul este inclus intr-o Oferta.

5.3. Pretul de achizitie al produselor dintr-o Comanda emisa nu se poate modifica la un moment ulterior emiterii acesteia decat cu acordul partilor.

5.4. Pretul de achizitie al Produselor dintr-un Contract onorat nu se poate modifica.

5.5. Clientul poate renunta la Produsele achizitionate prin Comanda, numai in perioada de timp cuprinsa intre emiterea Comenzii si transformarea acesteia in Contract, dar si ca urmare a retragerii acestuia din contract, astfel cum va fi prevazut in cele ce urmeaza in sectiunea referitoare la retragerea din contract.

 

6.      Comanda

6.1. Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic si/sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale. Partile declara ca modalitatea de colaborare si conditiile colaborarii sunt reglementate de prezentele Termeni si Conditii.

6.2 Pentru efectuarea unei comenzi, Cumparatorul va proceda la selectarea produsului dorit, prezentat pe Site si, ulterior, va parcurge pasii necesari privind plasarea comenzii, astfel cum acestia se succed in cadrul modulului de plasare Comanda. Nefinalizarea pasilor aferenti unei Comenzi echivaleaza cu neprocesarea acesteia si nerezervarea Produsului dorit. Inregistrarea si procesarea comenzii are loc doar dupa ce Cumparatorul finalizeaza intregul proces de finalizare a comenzii.

6.3. In situatia in care se achizitioneaza Produse in calitate de persoana fizica, se vor completa campurile aferente, respectiv: nume si prenume, adresa de e-mail, numar de telefon, judet, localitate, adresa si metoda de plata: ramburs sau card bancar.

6.4. In situatia in care se achizitioneaza Produse in calitate de persoana juridica, se vor completa campurile aferente, respectiv: denumirea societatii, adresa sediu social, CUI, numar inregistrare in Registrul Comertului, denumirea bancii, contul, date privind adresa de livrare: judet, localitate, adresa – strada, numar, bl., ap., etc., numar telefon, precum si informatii pentru efectuarea platii: ramburs sau prin card bancar.

6.5. In functie de datele introduse (cantitate produse, adresa de livrare si modalitatea de plata) se va calcula costul final al transportului, Cumparatorul fiind informat cu privire la cuantumul acestuia.

6.6. Inainte de finalizarea comenzii aveti posibilitatea sa adaugati informatii suplimentare la comanda prin campul de „Comentarii”.

6.7. Odata cu plasarea Comenzii si efectuarea platii, Cumparatorul va primi un e-mail prin care va fi confirmata Comanda si care va contine alte detalii privind Comanda inregistrata.

6.8. Prin finalizarea comenzii, Cumparatorul certifica faptul ca toate datele furnizate, necesare procesului de cumparare, sunt corecte si complete si ca ii apartin acestuia.

6.9. In cazul in care un Cumparator isi modifica datele personale, folosind formularele disponibile pe Site, toate contractele in derulare existente la acel moment isi pastreaza datele definite/acceptate de catre Cumparator inainte de momentul modificarii.

6.10. De asemenea, prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil/agreat de acestia, in orice situatie in care este necesara contactarea in ceea ce priveste desfasurarea relatiilor contractuale si care se poate referi la:

·        Validarea disponibilitatii produselor si a cantitatilor achizitionate de Cumparator;

·        Confirmarea comenzii;

·        Validarea de catre Cumparator a contravalorii comenzii efectuate;

·        Stabilirea de comun acord a detaliilor de livrare a Produselor.

De asemenea, contactarea poate fi facuta in egala masura si in situatia in care exista o obligatie impusa de legislatia in vigoare sau de autoritatile competente in aceasta materie.

6.11. Validarea Comenzii si livrarea acesteia se face doar daca:

·        Datele Cumparatorului sunt complete si corecte;

·        Produsele din comanda Cumparatorului sunt disponibile;

·        Nu exista erori in sistem care ar putea genera preturi gresite (ex.: valoare a pretului zero/Lei);

·        Plata aferenta Produselor comandate, realizata prin mijlaoce de plata electronica, este vizibila in contul Societatii.

6.12. Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

·        neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului aferent tranzactiei;

·        invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat, in cazul platii online;

·        datele furnizate de catre Client pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;

·        Produsul comandat nu mai este in stoc, context in care Vanzatorul va anunta Cumparatorul in prealabil si, daca se va agrea transmiterea Produsului la momentul revenirii sale pe stoc, Vanzatorul va proceda la onorarea Comenzii.    

6.13. Detaliile de livrare a Produselor, incluzand dar nelimitandu-se la timpul necesar livrarii, nu constituie o obligatie contractuala din partea Prestatorului, fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in cazul in care oricare Parte poate fi sau este prejudiciata in orice mod de pe urma incalcarii acestora.

7. Contract si finalizarea Comenzii

7.1. Vanzatorul va include in coletul expediat catre Cumparator toate documentele necesare care sa ateste achizitionarea Produselor de catre acesta.

7.2. Vanzatorul va realiza informarea Cumparatorului asupra stadiului de finalizare in care se afla Comanda.

7.3. Contractul incheiat la distanta, la care se adauga documentele care atesta livrarea catre Cumparator a Produselor contractate de acesta, devine Contract onorat.

8. Raspunderea contractuala. Limitarea de raspundere

8.1. In cazul nerespectarii de catre Utilizatori a modului legal de utilizare a Site-ului, Societatea nu isi asuma nicio responsabilitate fata de consecintele care ar putea aparea in acest context.

8.2. In cazul furnizarii de informatii care nu sunt conforme cu realitatea, inexacte sau incomplete prin intermediul adreselor de contact, Societatea isi rezerva dreptul de a refuza toate incercarile curente sau viitoare de folosire a serviciilor Site-ului.

8.3. Utilizarea site-ului de catre Utilizatori se realizeaza pe propria raspundere a acestora.

8.4. Orice observatie privitoare la continutul Site-ului poate fi semnalata printr-un mesaj trimis la adresa de e-mail: magazin@zurli.ro.

8.5. Societatea va furniza un raspuns, atunci cand este cazul, in maximum 30 de zile lucratoare. In situatia in care mesajul nu este primit din cauza unei defectiuni tehnice, Utilizatorul este rugat sa revina cu un nou mesaj, avand acelasi continut.

8.6. Vanzatorul este raspunzator pentru livrarea Produselor comandate, in concret pentru onorarea Comenzilor plasate, livrarea Produselor avand aceleasi specificatii cu cele comandate, dar si pentru insotirea Produselor de documentele fiscale aferente contractului incheiat la distanta.

8.7. Fiecare Cumparator este direct responsabil sa efectueze propria evaluare independenta a Produselor si Serviciilor comandate de pe Site din punct de vedere cantitativ/calitativ etc.

8.8. Cu titlu general, Vanzatorul este responsabil pentru Produsele livrate catre Cumparator, dar si pentru orice accidente de orice natura, pagube, datorii, cheltuieli pe care Cumparatorul le-ar putea suporta/suferi, direct sau indirect, in totalitate sau in parte, si care au legatura cu achizitionarea unui Produs de pe Website, precum si pentru orice pretentii care decurg din utilizarea totala sau partiala a acestora.

8.9. Cu toate acestea, Vanzatorul nu va fi tinut responsabil cu privire la utilizarea si afisarea anumitor Produse livrate catre Cumparator, astfel:

·        In ceea ce priveste mesajele video tip prestabilit/ personalizat, cade in responsabilitatea Cumparatorului actiunea de a sigura ca device-ul utilizat (tableta, telefon, laptop, PC etc.) detine functiile necesare pentru a deschide si vizualiza Produsul avand continut media. Astfel, Vanzatorul nu isi asuma nicio obligatie referitoare la posibilitatea de vizualizare a mesajului video livrat de catre Cumparator, acesta procedand la efectuarea tuturor verificarilor prealabile necesare in scopul determinarii functionalitatii acestuia. Mai mult, Cumparatorul, prin comandarea unui Produs tip continut multimedia, ceclara ca este implicit de acord cu mesajul transmis si nu va ridica nicio pretentie ulterioara, pecuniara sau de orice alt tip, referitoare la continutul Produsului, realizat conform specificatiilor prealabile ale Cumparatorului.

·        Referitor la jucariile interactive, Vanzatorul va transmite odata cu Produsul si instructiunile de utilizare a acestuia, nefiind astfel responsabil de eventualele prejudicii suportate de Cumparator ca urmare a folosirii neadecvate a Produsului, efectuata cu nerespectarea instructiunilor transmise.

·        Cartile care contin jocuri (i.e. de jucat primavara, toamna, iarna etc.) contin exemple de jocuri care nu sunt de natura a implica accidentari, loviri si neavand un impact negativ asupra minorilor, sens in care Vanzatorul nu va putea fi tinut responsabil de o eventuala prejudiciere a Clientului survenita ca urmare a punerii in practica a informatiei sugerate in aceste Produse.

·        In ceea ce priveste Produsele tip CD, Vanzatorul garanteaza ca acestea sunt prevazute cu un continut multimedia care poate fi vizualizat, Cumparatorul fiind singurul responsabil de utilizarea unor device-uri avand functii de citire/ rulare CD si vizualizare continut specific acestui suport de stocare a informatiei.

·        Nu in ultimul rand, referitor la Produsele avand diverse specificatii (ex: culoare, marime, personaj Zurli etc.), Cumparatorul este singurul responsabil a transmite Vanzatorului caracteristicile Produsului pentru care opteaza, Societatea fiind obligata a transmite Produsele conforme specificatiilor Clientului. In situatia in care Vanzatorul, desi a incercat contactarea prealabila a Clientului pentru obtinerea informatiilor necesare livrarii acestor tipuri de Produse, nu obtine detaliile specifice, acesta va proceda la transmiterea Produsului avand specificatii aleatorii (spre exemplu, in cazul mesajelor video, Vanzatorul alege aleatoriu un personaj Zurli).

8.10. Prin prezentul Document, Cumparatorul renunta la toate pretentiile ce decurg din utilizarea necorespunzatoare a Produselor, in dezacord cu instructiunile furnizate de Vanzator, care sunt  comandate de pe Website si exonereaza Prestatorul si societatile sale afiliate, directorii, angajatii si agentii acestuia de la plata oricarei sume care decurge din sau in legatura cu orice act sau omisiune a acestuia in legatura cu utilizarea unui Produs/Serviciu.

8.11. Prestatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru potentiale programe de tip malware care ar putea sa va infecteze computerul sau alte bunuri in urma accesarii sau utilizarii acestui Site sau descarcarii oricarui material, informatii, text, imagini video sau audio de pe acesta.

8.12. Prestatorul nu este raspunzator pentru acoperirea pretentiilor tertilor, de orice natura, care pot rezulta in relatie cu utilizarea, copierea sau falsificarea Site-ului sau a continutului acestuia sau a oricarui alt Site inrudit, de catre terte persoane, neautorizate de COMPANIA DE EVENIMENTE ZURLI S.R.L., indiferent daca aceasta a fost informata, a cunoscut sau ar fi trebuit sa cunoasca aceasta posibilitate.

8.13. Utilizatorii inteleg si accepta ca, date fiind caracteristicile specifice Internetului si ale Serviciului, Administratorul Site-ului nu poate confirma/garanta identitatea Utilizatorilor si veridicitatea, corectitudinea, validitatea oricaror informatii sau continut oferite de acestia pe Site. In consecinta Site-ul nu poate fi tras la raspundere in niciun mod si in nicio masura cu privire la aceste informatii sau orice alte efecte juridice/comerciale derivand din utilizarea lor.

8.14. Prestatorul nu poate fi tinut responsabil pentru orice fel de prejudiciu (direct, indirect, accidental sau nu etc.) ce rezulta din folosirea sau din incapacitatea de folosire a informatiei de tip continut prezentata sau nu pe Site sau pentru orice tip de erori sau omisiuni in prezentarea Continutului care pot conduce la orice fel de pierderi.

8.15. In cazul in care un Utilizator/Cumparator considera ca un Continut expediat prin orice mijloc de catre Vanzator violeaza drepturile de copyright sau orice alte drepturi, acesta poate sa contacteze pentru detalii Vanzatorul, conform detaliilor de contact, astfel incat acesta sa remedieze eventualele incalcari.

8.16. Prestatorul nu garanteaza Utilizatorului sau Cumparatorului acces pe Site sau la Serviciu si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial si/sau integral Continutul, de a reproduce partial sau integral Continutul, de a copia, sau de a exploata orice Continut in orice alta maniera, sau de a transfera vreunui tert orice continut asupra caruia are si/sau a obtinut acces, in baza unui acord de utilizare, fara acordul prealabil scris al Prestatorului.

8.17. COMPANIA DE EVENIMENTE ZURLI S.R.L. nu raspunde de continutul, calitatea sau natura altor site-uri la care se ajunge prin legaturi din continut, indiferent de natura acestor legaturi. Pentru respectivele site-uri, raspunderea o poarta, integral, proprietarii acestora.

8.18. Prestatorul este exonerat de orice vina in cazul utilizarii site-urilor si/sau al Continutului transmis catre Utilizator sau Cumparator prin orice mijloc (electronic, telefonic etc.), prin intermediul site-urilor, e-mail-ului sau al unui angajat al acestuia, atunci cand aceasta utilizare a Continutului poate sau produce pagube de orice natura de partea Utilizatorului, Cumparatorului si/sau oricarui tert implicat in acest transfer de Continut.

8.19. Vanzatorul nu ofera niciun fel de garantii directe sau indirecte ca:

•          Serviciul va fi potrivit cerintelor Cumparatorului;

•          Serviciul va fi neintrerupt, sigur sau fara erori de orice fel;

•          Produsele/Serviciile obtinute gratis sau contra cost vor corespunde cerintelor sau asteptarilor Cumparatorului.

8.20. Operatorii, administratorii si/sau proprietarii Site-ului nu sunt sub nicio forma responsabili pentru relatiile sau consecintele acestora rezultand din, dar nelimitandu-se la, achizitii, oferte speciale, promotii, promovari, sau oricare alt tip de relatie / legatura / tranzactie/ colaborare etc. care pot aparea intre Cumparator sau Utilizator.

9. Livrarea Produselor

9.1. Vanzatorul se obliga sa expedieze Cumparatorului produsele cuprinse in Comanda acceptata, pentru care a fost emisa o confirmare, in sistem de curierat door-to-door, la adresa de livrare de pe teritoriul Romaniei, pusa la dispozitie de Client, respectand termenele de livrare stabilite in momentul acceptarii Comenzii. Pentru Comenzile achitate prin transfer bancar, termenul de livrare se va calcula de la momentul receptionarii in contul Companiei de Evenimente Zurli S.R.L. a platii integrale.

9.2. Livrarea produselor in sistem de curierat door-to-door se va realiza prin intermediul societatiilor de curierat partenere (Urgent Cragus sau parteneri E-colet Logistic).

9.3. Livrarea pentru produsele aflate in anumite campanii sau promotii se va face conform informatiilor privind campania sau promotia respectiva, disponibile pe site-ul www.magazinulzurli.ro.

9.4. Vanzatorul va aplica tariful comunicat inainte de fiecare livrare, iar in cazul Produselor aflate la promotie, in conformitate cu promotiile active pe site in momentul plasarii comenzii.

9.5. Proprietatea asupra Produselor comandate va fi transferata in momentul efectuarii livrarii acestora la adresa indicata de Client si a efectuarii integrale a platii aferente. Vanzatorul nu va autoriza curierul sa permita deschiderea coletului decat ulterior semnarii de primire si achitarii eventualei contravalori a acestuia.

9.6. In ceea ce priveste mesajele video realizate ca urmare a comenzii Cumparatorului, dreptul de a utiliza opera va fi transmis cu titlu exclusiv catre Cumparator la momentul primirii comenzii pe suport electronic, strict pentru scopul prevazut in cadrul comenzii, iar Vanzatorul va interzice in mod particular orice reproducere, distribuire, import/export, inchiriere, imprumut si comunicare publica, directa sau indirecta a operei, prin orice mijloace, inclusiv prin punerea operei la dispozitia publicului, astfel incat sa poata fi accesata in orice loc si in orice moment ales, in mod individual, de catre public. Este interzisa, de asemenea, orice transmitere ulterioara a operei, indiferent de suport sau modalitate precum si realizarea de opere derivate. Orice licentiere sau cesionare a drepturilor asupra operei este in egala masura strict interzisa, Cumparatorul urmand a raspunde pentru orice prejudicii cauzate ca urmare a incalcarii mentiunilor de mai sus.

9.7. Livrarea Produselor se efectueaza in termen de 2-4 zile lucratoare de la momentul confirmarii Comenzii plasate de Cumparator. O comanda expediata catre Client intr-o zi de vineri de catre Vanzator se va livra Cumparatorului incepand cu urmatoarea zi lucratoare, aplicandu-se termenele de livrare sus - mentionate.

9.8. La solicitarea Cumparatorului, firma de curierat cu care Vanzatorul colaboreaza va putea efectua livrarea in cursul zilelor de sambata.

9.9. In cazurile in care Cumparatorul nu este gasit la adresa de livrare mentionata, in intervalul orar stabilit de comun acord cu livratorul, acesta va contacta Cumparatorul pentru a conveni detaliile unei noi livrari. In cazul in care curierul nu reuseste sa ia legatura cu destinatarul coletului din 2 (doua) incercari, coletul va ajunge in cel mai apropiat depozit al societatii de curierat partenere.

9.10. Comenzile care vizeaza realizarea de continut media cu personajele Zurli vor fi livrate in termen de 5 zile lucratoare de la momentul confirmarii prin intermediul telefonului a tuturor detaliilor legate de continutul comenzii (personaj selectat, numele copilului, pasiuni etc.). Acestea vor fi livrate exclusiv prin intermediul e-mail-ului indicat de Cumparator si/sau prin intermediul unei platforme care poate asigura trimiterea si primirea continutului (de exemplu WhatsApp).

9.11. Costul livrarii Produselor depinde de anumiti factori, respectiv: greutatea coletului si destinatie (in Municipiul Bucuresti sau in tara). Costul livrarii este diferit de costul standard in functie de numarul de kilometri exteriori (in cazul in care adresa de livrare este la peste 10 km de cea mai apropiata localitate in care firma de curierat are punct de lucru). Costul de transport se va regasi in factura care insoteste Produsele comandate si va fi afisat la momentul finalizarii comenzii plasate pe www.magazinulzurli.ro. Nici un alt comision nu va fi solicitat la momentul livrarii de catre curier.

10. Procedura de retragere din contract. Formular de retragere

10.1. In conformitate cu art. 9 alin. (1) din OUG 34/2014, Cumparatorul care detine calitatea de consumator (persoana fizica) are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze Produsul comandat, in termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea unui motiv care sa justifice retragerea sa din contract. In acest context, Clientului nu i se vor inapoia cheltuielile de transport. Astfel, potrivit OUG nr. 34/2014, perioada de returnare a unui Produs expira in termen de 14 zile calendaristice de la intrarea in posesia bunurilor comandate.

10.2. Pentru exercitarea dreptului de retragere, Cumparatorul informeaza Vanzatorul cu privire la decizia de a se retrage din prezentul Contract, utilizand o declaratie neechivoca, de exemplu o scrisoare trimisa prin posta sau e-mail la adresele indicate pe Website. In acelasi scop, se poate transmite urmatorul formular de retragere:

„Catre:

Magazinul Zurli

Email: magazin@zurli.ro

Va informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la vanzarea urmatoarelor produse: [...]

Produsele au fost comandate la data de [...] de pe www.magazinulzurli.ro .

Numele cumparatorului:

Adresa cumparatorului:

Semnatura cumparatorului (doar in cazul in care acest formular este notificat pe hartie):

Data: […]”;

10.3. Returnarea Produselor se poate efectua prin intermediul oricarei firme de curierat, in functie de preferintele Clientului.

10.4. Returul Produselor cumparate va putea avea loc fara invocarea unui motiv in acest sens, conform prevederilor Legii comertului la distanta (O.G. nr. 34/ 2014 cu modificarile ulterioare). Produsele vor fi ambalate corespunator pentru retur si vor fi insotite de toate accesoriile si documentele aferente acestora, precum si de o copie a facturii de achizitie.

10.5. Returnarea unui Produs in lipsa accesoriilor sale va duce la diminuarea valorii acestuia, conform celor mentionate mai jos. Nu se accepta pentru returnare Produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, pete, socuri etc. fara ca acestea sa fie aduse in prealabil la conformitate.

10.6. Rambursarea contravalorii Produsului se va face in cel mult 14 de zile de la data la care Produsul ajunge in depozitul Vanzatorului, iar starea acestuia este verificata de personalul Vanzatorului. De asemenea, se va verifica daca Produsul in cauza este sau nu in situatia de a fi exceptat de la retur. In cazul in care se constata ca valoarea acestuia a fost diminuata, Vanzatorul va retine suma aferenta acestei diminuari.

10.7. Suma aferenta Produsului va fi returnata dupa cum urmeaza:

•          Pentru Comenzile achitate cu card online - prin restituire in contul din care a fost efectuata plata, daca nu se va indica expres in scris un alt cont in care sa se vireze suma supusa restituirii;

•          Pentru Comenzile achitate cu OP/ramburs/Card bancar - prin virament bancar, in contul indicat de catre Cumparator in scris.

10.8. In functie de specificul Produselor comercializate pe Website, acestea pot fi sigilate. In functie de starea Produsului returnat, se va decide daca rambursarea poate fi sau nu acceptata.

10.9. Numai in anumite situatii care depind exclusiv de decizia Vanzatorului se accepta returnarea Produselor care prezinta mici urme de uzura. In astfel de cazuri, Vanzatorul va face o verificare asupra Produsului si va stabili valoarea care trebuie returnata Clientului.

 

11. Diminuarea valorii bunurilor returnate

11.1. Deoarece, in cazul vanzarilor la distanta, Consumatorul nu are posibilitatea de a verifica bunurile inainte de incheierea contractului, acesta are dreptul, asa cum s-a detaliat anterior, de a se retrage din contract. Din acelasi motiv, Consumatorului i se permite sa testeze si sa verifice bunurile pe care le-a cumparat, in functie de tipul acestora si in masura in care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a acestora. Pentru a stabili aceste caracteristici, Consumatorul trebuie sa manuiasca Produsele si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin fizic real.

11.2. In timpul perioadei de retragere, Consumatorul trebuie sa manuiasca si sa inspecteze bunurile cu diligenta necesara in acest sens.

11.3. Cumparatorul va fi tinut responsabil pentru diminuarea valorii Produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii acestora.

11.4. Daca un Consumator isi exercita dreptul de retragere dupa ce a utilizat bunurile intr-o masura care depaseste limita necesara stabilirii naturii, caracteristicilor si modului de functionare a acestora, acesta va raspunde pentru eventuala diminuare a valorii Produselor.

11.5. Actiuni neacceptate care duc la diminuarea valorii Produsului returnat sau pierderea dreptului de retragere:

•          ruperea sigiliilor si a etichetelor;

•          zgarierea, murdarirea, patarea, impregnarea Produselor cu substante externe;

•          desigilarea accesoriilor consumabile;

•          etc.

11.6. Accesoriile (manuale de utilizare, CD-uri, baterii etc.) aflate in cutia Produsului fac parte integranta din acesta, astfel ca toate aceste componente se vor returna impreuna cu Produsul.

11.7. In cazul retragerii din Contract, Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii Produselor comandate, care rezulta din manipularile acestora, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii bunurilor. In cazul in care Produsul returnat prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, Consumatorul este responsabil in ceea ce priveste diminuarea valorii sale.

11.8. Valoarea Produselor folosite, avand urme de uzura (pete, zgarieturi, indoituri, fisuri, lovituri etc.) va fi returnata numai dupa aducerea lor la conformitate, implicand costurile de igienizare, cosmetizare, reparare, inlocuire a eventualelor piese deteriorate si aducere la o forma comerciala in vederea vanzarii ca Produs Reconditionat/ Refurbished. Valorea finala a Produsului se stabileste in functie de valoarea pieselor ce trebuie inlocuite si a manoperei de reconditionare sau ca diferenta dintre valoarea initiala a Produsului nou si valoarea de revanzare a Produsului folosit.

11.9. Orice modificare a starii Produselor, ce face imposibila vanzarea acestora ca noi, duce automat la aplicarea procedurii de returnare supusa unor taxe de readucere a Produselor la starea in care au fost livrate.

11.10. Diminuarea poate reprezenta intre 10% si 100% din valoarea initiala a Produsului.

11.11. Daca Produsele returnate au fost insotite de eventuale bonusuri/cadouri, Cumparatorul este tinut sa le returneze si pe acestea din urma, odata cu Produsul. In caz contrar, valoarea acestora se diminueaza din valorea returului.

11.12. Daca s-au achizitionat mai multe Produse de acelasi fel si se doreste returul tuturor acestor Produse, Consumatorul se va asigura ca doar unul dintre aceste Produse a fost desigilat. Returul celorlalte Produse se accepta doar daca acestea sunt sigilate.

11.13. Consumatorul nu isi poate exercita dreptul de retragere pentru furnizarea de bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de Consumator.

11.14. Potrivit art. 16 din OUG nr. 34/ 2014, sunt exceptate de la dreptul de retragere in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale urmatoarele:

·      Furnizarea de Produse sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile de pe piata financiara pe care Vanzatorul nu le poate controla si care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;

·        Furnizarea de Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de Consumator sau personalizate in mod clar;

·        Furnizarea de Produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;

·        Furnizarea de Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator;

·        Furnizarea de Produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

·        Furnizarea de inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate dupa livrare;

·        Furnizarea de ziare, periodice si reviste, cu exceptia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicatii;

·        Furnizarea de continut digital care nu este livrat pe un suport material, daca prestarea a inceput cu acordul prealabil expres al Consumatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere;

·        Produsele aduse in stoc in urma unei comenzi speciale ferme a Cumparatorului si a efectuarii platii acestora in avans.

11.15. Exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale, dupa caz:

·        de a executa contractul la distanta sau contractul in afara spatiului comercial;

·        de a incheia un contract la distanta sau in afara spatiului comercial, in cazul in care Consumatorul a efectuat o comanda.

Vanzatorul ramburseaza toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea Consumatorului, fara intarziere nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care Produsul ajunge la sediul acestuia si este verificat si validat de personalul acestuia din punct de vedere al starii sale de functionare si al conformitatii.

12. Returul Produsului pentru neconformitati

12.1. Potrivit dispozitiilor Legii nr. 449/2003, Vanzatorul este obligat sa livreze Consumatorului Produse care sunt in conformitate cu contractul de vanzare.

12.2. Se considera ca Produsele sunt in conformitate cu contractul de vanzare incheiat la distanta daca acestea:

·        corespund descrierii facute de Vanzator si au aceleasi calitati ca si Produsele pe care Vanzatorul le-a prezentat Consumatorului ca mostra sau model;

·        corespund oricarui scop specific solicitat de catre Consumator, scop facut cunoscut Vanzatorului si acceptat de acesta la incheierea contractului de vanzare;

·        corespund scopurilor pentru care sunt utilizate in mod normal Produsele de acelasi tip;

·        fiind de acelasi tip, prezinta parametri de calitate si performante normale, la care Consumatorul se poate astepta in mod rezonabil, date fiind natura Produsului si declaratiile publice privind caracteristicile concrete ale acestuia, facute de Vanzator, de Producator sau de reprezentantul acestuia, in special prin publicitate sau prin inscriere pe eticheta Produsului.

12.3. Nu se considera a fi lipsa de conformitate daca in momentul incheierii contractului la distanta Consumatorul a cunoscut sau nu putea, in mod rezonabil, sa nu cunoasca aceasta lipsa de conformitate.

12.4. Consumatorul isi poate exercita dreptul de retur in cazul in are Produsul prezinta neconformitati daca lipsa de conformitate a acestuia apare intr-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea Produsului. Dupa expirarea acestui termen, Consumatorii pot pretinde remedierea sau inlocuirea Produselor care nu pot fi folosite in scopul pentru care au fost realizate ca urmare a unor vicii ascunse aparute in cadrul duratei medii de utilizare, in conditiile legii. Pentru Produsele a caror durata medie de utilizare este mai mica de 2 ani, termenul de 2 ani se reduce la aceasta durata.

12.5. Consumatorul trebuie sa informeze Vanzatorul despre lipsa de conformitate in termen de doua luni de la data la care acesta a constatat-o.

12.6. In cazul lipsei conformitatii, Consumatorul are dreptul de a solicita Vanzatorului sa i se aduca Produsul la conformitate, fara plata, prin reparare sau inlocuire sau sa beneficieze de reducerea corespunzatoare a pretului ori de rezolutiunea contractului privind acest Produs.

12.7. In acest context, Consumatorul are dreptul de a solicita Vanzatorului in primul rand repararea Produsului sau de a solicita inlocuirea acestuia, in fiecare caz fara plata, cu exceptia situatiei in care masura este imposibila sau disproportionata.

12.8. O masura reparatorie va fi considerata ca disproportionata daca ea impune Vanzatorului costuri care sunt nerezonabile in comparatie cu o alta masura reparatorie, luandu-se in considerare:

·        valoarea pe care ar fi avut-o Produsele daca nu ar fi existat lipsa de conformitate;

·        importanta lipsei de conformitate;

·        daca o alta masura reparatorie ar putea fi realizata fara un inconvenient semnificativ pentru Consumator.

12.9. O masura reparatorie va fi considerata ca imposibila daca Vanzatorul nu poate asigura Produse identice pentru inlocuire sau piese de schimb pentru reparare, inclusiv ca urmare a lipsei utilajelor sau a tehnologiei aferente.

12.10. Cheltuielile de returnare aferente Produselor defecte, respectiv Produselor care cad sub incidenta garantiei comerciale, vor fi suportate de catre Vanzator, urmand a fi rambursate in contul Clientului, dupa receptionarea si verificarea neconformitatii acestora de catre personalul Vanzatorului.

12.11. Perioada de timp stabilita pentru repararea sau inlocuirea Produsului returnat nu poate depasi 15 zile calendaristice de la data la care Produsul a fost validat cu privire la neconformitati de catre personalul Vanzatorului.

12.12. Consumatorul nu este indreptatit sa solicite rezolutiunea contractului daca lipsa conformitatii este minora.

13. Conditii de retur

13.1. Expeditorul raspunde atat cu privire la corectitudinea datelor inscrise pe documentul de transport (AWB), cat si de ambalarea corespunzatoare a coletelor continand Produsele returnate.

13.2. Coletele trimise de catre expeditor trebuie sa fie ambalate intr-un mod care sa protejeze Produsul de factorii ce pot duce la deteriorarea acestuia pe toata durata transportului (se recomanda folosirea elementelor de siguranta, spre exemplu: poliester, carton, folie bule de aer, etc. ). De asemenea, se recomanda ambalarea coletului astfel incat sa corespunda greutatii, formei si naturii continutului, cat si modului si duratei transportului. Ambalajul trebuie sa protejeze continutul astfel incat sa nu poata fi deteriorat prin presiune sau manipulari succesive, putand fi, dupa caz, constituit din cutii de carton, placaj, lemn, plastic umplut cu polistiren etc.

14. Garantia Produselor

14.1. In conformitate cu dispozitiile art. 11, alin. (1) din Legea nr. 449/ 2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, in cazul lipsei conformitatii, Consumatorul are dreptul de a solicita Prestatorului in primul rand repararea Produsului sau are dreptul de a solicita inlocuirea Produsului, in fiecare caz fara plata, cu exceptia situatiei in care masura este imposibila sau disproportionata.

14.2. O masura reparatorie va fi considerata ca disproportionata, daca ea impune Prestatorului costuri care sunt nerezonabile in comparatie cu cealalta masura reparatorie, luandu-se in considerare:

a)valoarea pe care ar fi avut-o produsele daca nu ar fi existat lipsa de conformitate;

b)importanta lipsei de conformitate;

c)daca cealalta masura reparatorie ar putea fi realizata fara un inconvenient semnificativ pentru consumator.

14.5. O masura reparatorie va fi considerata ca imposibila daca Prestatorul nu poate asigura produse identice pentru inlocuire sau piese de schimb pentru reparare, inclusiv ca urmare a lipsei utilajelor sau a tehnologiei aferente.

14.6. Vanzatorul nu garanteaza disponibilitatea pe stoc a niciunui Produs spre achizitionare de pe Site.

14.7. Inlocuirea/ repararea Produsului va fi efectuata intr-un termen de maximum de 15 zile calendaristice de la data la care Cumparatorul a adus la cunostinta Prestatorului lipsa de conformitate a Produselor sau a predat Produsul acestora ori persoanei desemnate de acestia pe baza unui document de predare-preluare.

14.8. Cumparatorul poate solicita o reducere corespunzatoare a pretului sau rezolutiunea contractului in oricare dintre urmatoarele cazuri:

a)daca nu beneficiaza nici de repararea, nici de inlocuirea Produsului;

b)daca Prestatorul nu a luat masura reparatorie intr-o perioada de timp rezonabila;

c)daca Prestatorul nu a luat masura reparatorie fara inconveniente semnificative pentru Cumparator.

15. Drepturi de autor

15.1. Prestatorul este autorul Site-ului si beneficiaza de toate drepturile legale recunoscute autorilor, conform legislatiei nationale si internationale. Design-ul si modalitatea de prezentare a Site-ului, precum si software-ul si setarile acestuia etc. sunt proprietatea Prestatorului. Continutul Site-ului (texte, descrieri ale Produselor, caracteristici tehnice, imagini, simboluri) este detinut in totalitate de catre Prestator.

15.2. Este interzisa copierea, comercializarea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau alterarea continutului Site-ului fara acordul expres al Vanzatorului. Orice utilizare a continutului Site-ului, in alte scopuri decat cele permise expres prin documentul sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista, este interzisa. Niciun continut transmis Cumparatorilor/Utilizatorilor, prin orice mijloc de comunicare sau dobandit de acestia prin accesare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala a Prestatorului. Informatiile publicate corespund realitatii la momentul inscrierii lor pe Site sau al actualizarii diverselor pagini ale acestuia.

16. Frauda si SPAM

16.1. Orice Utilizator/Cumparator care a furnizat explicit adresa sa de e-mail pe Site poate opta pentru stergerea acesteia.

16.2. Comunicarile realizate de catre Vanzator prin mijloace electronice de comunicare la distanta (i.e. e-mail, telefonic etc.) contin datele de identificare complete si conforme ale expeditorului sau legaturi catre acestea, la data transmiterii Continutului.

16.3. Urmatoarele scopuri atinse sau nu vor fi considerate tentativa de fraudare a Site-ului/Continutului si/sau ale Prestatorului si, in acest caz, se va pune in miscare cercetarea penala impotriva aceluia sau acelora care a(u) incercat sa sau a(u) atins acest(e) scop(uri):

·        de a accesa datele de orice tip ale altui Utilizator/Cumparator prin folosirea unui cont sau prin orice alta metoda;

·        de a altera sau altfel modifica continutul Site-ului sau Continutul expediat prin orice metoda de catre Prestator/Partener catre Utilizator / Cumparator;

·        de a afecta performantele serverului/serverelor pe care ruleaza Site-ul;

·        de a accesa sau a divulga oricarui tert care nu are autoritatea legala necesara, continutul expediat prin orice mijloc de catre Prestator catre Utilizator/ Cumparator atunci cand acesta nu este destinatarul legitim al Continutului.

17. Responsabilitatea Utilizatorului/ Cumparatorului

17.1. Utilizatorul/ Cumparatorul intelege importanta urmatoarelor responsabilitati si este de acord cu urmatoarele:

·        va furniza numai date adevarate, exacte si complete astfel incat procesul de cumparare a Produselor comercializate pe Website sa poata avea loc;

·        va mentine si innoi, atunci cand este cazul, datele de inregistrare pentru ca acestea sa fie actualizate, exacte si complete;

·        nu va publica materiale care contin virusi sau alte programe cu intentia de a distruge sistemul Prestatorului sau orice informatie care este parte componenta a acestui sistem;

·        nu va publica materiale cu drept de autor, daca nu sunt autorii acestora sau daca nu au permisiunea autorului de a publica materialul respectiv;

·        nu va publica materiale obscene, defaimatoare, de amenintare sau rauvoitoare fata de un alt Utilizator, materiale ori informatii interzise de prevederile legale in vigoare.

17.2. Utilizatorii Site-ului pot trimite comentarii, note, sugestii, recenzii, idei sau observatii cu privire la continutul si structura Site-ului, respectiv pot adresa intrebari atata timp cat continutul acestora nu este ilegal, obscen, amenintator, defaimator, care sa afecteze viata privata, drepturile de proprietate intelectuala ale Prestatorului sau ale unor terte parti si atata timp cat acestea nu contin virusi, deruleaza campanii politice/electorale, solicitari comerciale, scrisori in lant, mailing-uri in masa sau orice alta forma de spam. Utilizatorul/Cumparatorul nu va folosi o adresa de e-mail falsa in comunicarea cu Vanzatorul.

17.3. Cu respectarea celor mentionate mai sus, Utilizatorul/Cumparatorul are posibilitatea de a informa terte persoane (de exemplu prin e-mail, Facebook, Twitter etc.) cu privire la Ofertele puse la dispozitie prin intermediul Site-ului.

18. Forta majora si cazul fortuit

18.1. Exceptand cazurile in care nu au prevazut in mod expres altfel, niciuna din partile unui Contract incheiat, care este inca in derulare, nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial, a oricareia din obligatiile care ii incumba in baza Contractului, daca neexecutarea obligatiei respective a fost cauzata de un eveniment de forta majora.

18.2. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este obligat/a sa aduca la cunostinta celeilalte, imediat si in mod complet, producerea acestuia si sa ia orice masuri care ii stau la dispozitie in vederea limitarii consecintelor respectivului eveniment.

18.3. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este exonerat/a de la aceasta obligatie numai in cazul in care evenimentul o/il impiedica sa o duca la bun sfarsit.

18.4. Daca in termen de 15 zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza, fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

18.5. Partea care invoca evenimentul de forta majora trebuie sa faca dovada imposibilitatii executarii obligatiilor in termen de 30 zile de la data producerii evenimentului.

 

19. Litigii

19.1. Prin folosirea/vizitarea/vizualizarea/interactiunea cu Site-urilor/Site-urile si/sau al oricarui Continut trimis de catre Vanzator Utilizatorului/Cumparatorului prin accesare si/sau expediere prin orice mijloc (electronic, telefonic etc.), acesta se declara de acord cel putin cu prezentele Termeni si conditii.

19.2. Orice disputa cu referire la prezentele Termeni si Conditii care ar putea sa apara intre Utilizator/Cumparator si Vanzator se va rezolva pe cale amiabila. Daca aceasta nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat la instanta competenta de la sediul Prestatorului, in conformitate cu prevederile legale in vigoare.

19.3. Vanzatorul nu raspunde de nicio pierdere, costuri, procese, pretentii, cheltuieli sau alte raspunderi, in cazul in care acestea sunt cauzate direct de nerespectarea Termenilor si conditiilor.

19.4. Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.

19.5. Prezentul Document a fost redactat si va fi interpretat in conformitate cu legislatia romana.

 

20. Dispozitii finale

20.1. COMPANIA DE EVENIMENTE ZURLI SRL isi rezerva dreptul de a efectua orice modificari ale acestor prevederi continute in Document, precum si orice modificari ale Site-ului/structurii acestuia/Serviciului, inclusiv modificari ce ar putea afecta Site-ul si/sau orice Continut, fara notificarea prealabila a Utilizatorului sau Cumparatorului.

20.2. Vanzatorul nu va putea fi facut responsabil pentru eventualele erori aparute pe Site din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari, setari etc. care nu sunt facute de catre administratorul Site-ului.

20.3. Prestatorul isi rezerva dreptul de a introduce bannere publicitare de orice natura si/sau legaturi pe oricare pagina a Site-ului, cu respectarea legislatiei in vigoare.

III. Politica de confidentialitate

COMPANIA DE EVENIMENTE ZURLI S.R.L. prelucreaza datele cu caracter personal ale Utilizatorului/Cumparatorului in urmatoarele scopuri:

·        inregistrarea, procesarea si onorarea comenzilor plasate;

·        furnizarea de informatii suplimentare referitoare la comenzi/ Produse;

·        inregistrarea solicitarilor de retur Produse;

·        inregistrarea si solutionarea reclamatiilor;

·        returnarea sumelor aferente produselor care au facut obiectul unui retur;

·        rezolvarea problemelor de orice natura referitoare la o comanda sau la Produsele achizitionate;

·        asigurarea accesului la Produsele prezentate pe Website;

·        trimiterea de buletine informative periodice (newslettere), in format exclusiv electronic, in contextul in care Utilizatorul si-a dat acordul in acest scop;

·        posibilitatea de a face dovada in fata autoritatilor competente a indeplinirii cu buna-credinta a obligatiilor sale fata de Cumparator/ Utilizator;

·        contactarea Utilizatorului/Cumparatorului, la cererea sa voluntara;

·        in scopuri statistice.

Vanzatorul, in calitate de operator de date cu caracter personal, poate sa colecteze involuntar si alte date (adresa IP, ora vizitei, locul de unde se face accesul, nume si versiune browser internet, sistem de operare, inclusiv alti parametri) furnizate de catre browserul internet prin intermediul caruia se face accesul la Site si pot fi folosite de catre Prestator pentru a imbunatati serviciile oferite sau cu scop statistic.

Drepturile Utilizatorului/Cumparatorului, in calitatea sa de persoana vizata, sunt descrise in Politica de Confidentialitate a Site-ului, care completeaza prezenta sectiune.

Politica de confidentialitate a COMPANIEI DE EVENIMENTE ZURLI S.R.L. se refera doar la datele Utilizatorului/Cumparatorului prelucrate prin intermediul Site-ului. Prestatorul nu raspunde pentru politica de confidentialitate aplicabila oricaror alte entitati terte, la care se poate ajunge prin legaturi, indiferent de natura acestora, in afara Site-ului.

Vanzatorul se obliga ca datele colectate apartinand Clientului/Utilizatorului sa fie folosite numai in conformitate cu scopurile declarate si sa nu faca publica, sa vanda, inchirieze, licentieze, transfere etc. baza de date continand informatii referitoare la datele cu caracter personal sau special ale acestora vreunui tert neimplicat in indeplinirea scopurilor declarate. Exceptie face situatia in care transferul/accesarea/vizualizarea etc. este ceruta de catre organele abilitate in cazurile prevazute de reglementarile in vigoare la data producerii evenimentului.

Pentru mai multe detalii privind confidentialitatea datelor colectate, va invitam sa accesati Politica de Confidentialitate a website-ului.

 

Ultima actualizare: 23.04.2021                     

COMPANIA DE EVENIMENTE ZURLI S.R.L.


SOL